Bakım & Onarım Prosedürü
Kısmet by Milka tasarımınızın uzun ömürlü olması, yapısını ve görünümünü koruması için aşağıdaki talimatları takip etmenizi öneririz:
Satın alınan tüm Kısmet by Milka tasarımlarında, sizlere süresiz onarım hizmeti sunmaktayız. Satış sonrası hizmetlerimiz, profesyonel mücevher boyutlandırma, temizleme, cilalama ve onarımını içerir. Bakım hizmetinden yararlanmak için tüm Kısmet by Milka mağazalarını ziyaret edebilirsiniz. Bakım gerektiren ürününüz teslim alındıktan sonra atölyemize gönderilir. Mücevherleriniz atölyemizde değerlendirilir ve onarım ücreti tarafınıza bildirilir. Ücreti kabul ettiğiniz takdirde onarım süreci başlatılır. Onarımlar bireysel olarak değerlendirilir ve tamamlanmaları ortalama 2 hafta sürebilmektedir.
Onarım tamamlandıktan ve kalite kontrolleri yapıldıktan sonra ürünleriniz teslim ettiğiniz Kısmet by Milka mağazasına geri teslim edilir. Satış personelimiz onarımı yapılan ürününüzün hazır olduğunu bildirmek için sizinle iletişime geçecektir.
Garanti Kapsamında Olmayan Durumlar / Garantimizden İstisnalar:
1) Kısmet by Milka tarafından tasarlanan bir mücevher, farklı bir kuyumcu tarafından tadilat gördüğü takdirde garantiniz geçersiz olur.
Prosedürle ilgili aklınıza takılan herhangi bir soru olursa müşteri hizmetlerimizle info@kismetbymilka.com adresinden iletişime geçebilir veya +90 539 597 5199 numaralı telefonu arayabilirsiniz.